Friday, 19.04.2024, 11:49
Guest ברוכים הבאים
RSS

Main » 2011 » October » 10 » ? מדוע להעדיף קוסמטיקה מקצועית
01:04
? מדוע להעדיף קוסמטיקה מקצועית
עד כמה באמת יעילים תכשירי המדף הקוסמטיים הנרכשים בפארמים ובחנויות הקוסמטיקה? מגזין הצרכנות הבריטי which.co.uk פירסם לאחרונה דוח הטוען כי אין הבדל בין קרמי עיניים יקרים וזולים הנמכרים בפארמים – ההצלחה של כולם בהפחתת הקמטים מסביב לעיניים מוגבלת ביותר.
הדוח מתבסס על מחקר שיזם המגזין הצרכני, אשר בחן את יעילותם של 12 קרמי עיניים נגד קמטים המשתייכים למותגים מוכרים. המשתתפות במחקר, בגילאי 35-65, השתמשו בתכשירים במשך 6 שבועות, ולאחר מכן העריכו חמישה מומחי עור תצלומים ברזולוציה גבוהה של אזור העיניים שצולמו לפני ואחרי השימוש בתכשירים, כדי לבחון האם חל שיפור נראה לעין כלשהו בעומק הקמטים ובאורכם. הם מצאו שאף אחד מהמוצרים שנבחנו אפילו לא התקרב להעלמה או להפחתה של מראה הקמטים.
אין זה המחקר הראשון שמוצא יעילות מוגבלת של תכשירי המדף הקוסמטיים. מחקר קודם מ-2006, שבו נבדקו מאות נשים בנות 30-70 שהשתמשו בתכשירי קוסמטיקה שרכשו בפארמים ובחנויות הקוסמטיקה, מצא אף הוא שהשפעת התכשירים הללו על העור קטנה יחסית, וכי אפילו הקרמים שנחשבים כמוצלחים במיוחד, הצליחו להפחית רק בעשרה אחוזים את כמות הקמטים

 
זה לא מקרה ששני המחקרים, שזכו לכותרות בעיתונות ובאינטרנט ולדיונים נמרצים בתוכניות טלוויזיה בבריטניה ובארה"ב, הגיעו לאותה מסקנה. על פי רוב, מוצרים קוסמטיים הנמכרים על מדפי הפארמים וחנויות הקוסמטיקה אינם מכילים ריכוזים גבוהים של חומרים פעילים. כלומר, כבר מעצם הגדרתם, מוצרי המדף אינם יכולים לחולל שינוי כלשהו במראה העור. וזה רק אחד ההבדלים בין מוצרים אלה לבין התכשירים הקוסמטיים המקצועיים המשווקים על ידי הקוסמטיקאיות.

הנה כמה מהסיבות העיקריות מדוע כדאי לרכוש קוסמטיקה מקצועית:

ריכוזים גבוהים – תכשירים מקצועיים מכילים ריכוזים גבוהים יותר של המרכיבים הפעילים, שנמצאו כיעילים ביותר להשגת המטרות שבהן ממוקד התכשיר. לכן, הם מאפשרים להשיג תוצאות אפקטיביות הרבה יותר. דוגמה לכך הוא סרום ויטמין CמסדרתC the Success של הולילנד קוסמטיקס. הסרום,שמכיל את הריכוז הפעיל הגבוה ביותר של ויטמין C הקיים כיום – 17% ויטמין C טהור, צוין לשבח ברשת ה-NBC האמריקאית, וגם המגזינים VOUGE ו-ELLE המליצו עליו כעל אחד התכשירים היעילים ביותר. דוגמה נוספת הן הסדרות אלפא קומפלקס ואלפא-בטא + רטינול של הולילנד קוסמטיקס, שמכילות ריכוזים פעילים של חומצות אלפא-הידרוקסיות.

ייעוד מכוון של תכשירים – בקוסמטיקה המקצועית קיים מגוון רחב יותר של מוצרים המותאמים לטיפול בצורכי העור ובמצבי עור שונים. בהולילנד קוסמטיקס פותחו לא מעט מוצרים ייעודיים לטיפול בבעיות ממוקדות, כגון סבוריאה, קופרוז, רוזציאה, אקנה בגב, פוסט אקנה, צלקות ועוד.

התייחסות למכלול גורמים – באמצעות תכשירים מקצועיים ניתן לבנות תוכנית טיפוח/טיפול אישית על פי מצב העור ותכונותיו – הגיל, בעיות העור, האקלים, רגישויות, רמת הפיגמנטציה וכו`.

סינרגיזם – שילוב בין תכשירים שונים מאפשר טיפול אפקטיבי יותר בבעיה מסוימת. במטרה להעניק פתרונות לבעיות עור ומצבי עור מגוונים, מפתחת הולילנד קוסמטיקס סדרות ומוצרים מתוך ראייה כוללת, המאפשרת לשלב ביניהם כדי להשיג יעילות מוגברת. לדוגמא: שילוב תכשיר הפילינג המתקדם פרימיום פיל בטיפול באקנה ובצלקות אקנה מעצים את יעילות הטיפול.

שיווק באמצעות קוסמטיקאיות מוסמכות – כאשר בוחרים באקראי תכשירי קוסמטיקה מן המדף בפארם, עלולה בחירה לא נכונה לגרום לבעיות שונות בעור, בהן אקנה קוסמטיקה, דלקות בעור, נפיחות בפנים ואפילו האצה בהזדקנות העור! לעומת זאת, תכשירי הקוסמטיקה המקצועית משווקים באמצעות קוסמטיקאיות מוסמכות על מנת לאפשר התאמה מירבית של התכשירים לאחר אבחנה מדויקת של עור הלקוח/ה, ותוך הדרכה נכונה ומדוקדקת על אופן השימוש בתכשירים בבית. רק לקוסמטיקאית המקצועית יש הידע וההבנה לגבי המרכיבים הפעילים בכל אחד מהתכשירים, מה אמורים מרכיבים אלה לעשות, כיצד לשלב נכון בין התכשירים ולמי הם מתאימים. לקוח שפונה לקוסמטיקאית לצורך רכישה אינו מחויב לבצע טיפול או סדרת טיפולים אלא אם יחליט על כך. עם זאת, במקרים רבים טיפול אצל קוסמטיקאית הינו מומלץ לצורך השגת תוצאות מירביות.

תכשירים פעילים במיוחד לעבודה במכון – קוסמטיקה מקצועית משלבת במגוון המוצרים שלה תכשירים המיועדים לשימוש אך ורק על ידי בעלי מקצוע במכון הקוסמטי. כל זאת, בליווי הדרכת הקוסמטיקאיות אודות יישומים נכונים של התכשירים מסוג זה ושיטות עבודה מתקדמות. כך לדוגמא, אנו בהולילנד קוסמטיקס מלווים את התכשיר "פרימיום פיל" בקורס מיוחד בשיטת "דרמטו-קוסמטיקה" –קונספט מהפכני שמציע תוכנית מקיפה לטיפול בעור, לחידושו ולשיקומו. במסגרת הקורס נלמד השימוש בתכשירי החברה בשילובים השונים עם הפילינג, כאשר השילוב מתבצע באופן אינדיבידואלי לכל מטופל, הן במכון והן בבית, בהתאם למכלול בעיות העור שבהן יש צורך לטפל


http://www.holyland-cosmetics.com/



Views: 1331 | Added by: BatYma | Tags: HOLY LAND COSMETICS, ONmacabim, למכירה קוסמטיקה מקצועית, RENEW, קוסמטיקאית בחולון בת ים
.

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0

BEAUTY SALON "NEFERTITI" 03-5040875 HOLON , ISRAEL © 2024